سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  - ارائه‌ی اپلیکیشن اینستگرام (Instagram  ) برای گوشی‌های اندروید: اپلیکیشن اینستگرام برای گوشی‌های اندروید که در هفته‌ی پیش از عرضه‌ی آن خبر داده بودیم در هفته‌ی گذشته عرضه و منتشر شد. با انتشار نسخه‌ی اندروید اینستگرام، بسیاری از کاربران ایرانی نیز با نصب این اپلیکیشن وارد این شبکه‌ی اجتماعی عکاسی شدند به طوری که در حال حاضر بسیاری از کاربران آیفون اینستگرام از شلوغی یکباره‌ی این شبکه‌ی اجتماعی عکاسی و افزایش تعداد دنبال‌کنندگان آن صحبت می‌کنند و براساس اخبار منتشر شده این اپلیکیشن در 24 ساعت اول انتشار بیش از یک میلیون بار دانلود شده است! اگر شما هم علاقه به استفاده از این اپلیکیشن در گوشی اندروید خود دارید و نمی‌توانید آن را به هر دلیلی دانلود کنید، از طریق این آدرس می توانید این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

  - احتمال تولید تبلت توسط گوگل: روزنامه وال استریپ ژورنال در خبری از احتمال تولید و فروش مستقیم تبلت‌های اندروید توسط گوگل با نام نکسوس (Nexus  ) خبر داده است. این روزنامه در گزارشی از تمایل گوگل برای فروش مستقیم تبلت‌های اندروید مانند آنچه شرکت اپل انجام می‌دهد خبر داده و تنها مشکل گوگل در این زمینه را بخش سخت‌افزاری تولید تبلت اعلام کرده است که این مشکل را گوگل با همکاری شرکت‌های ایسوس، سامسونگ و احتمالا موتورولا حل خواهد کرد. براساس همین گزارش در نیمه‌ی سال 2012 گوگل اولین تبلت ساخت خودش را با نام Nexus  Tablet که به صورت مستقیم و تحت نام گوگل خواهد بود را عرضه خواهد کرد. البته این خبر در حد حدس و گمان است و باید تا نیمه‌ی سال جاری میلادی صبر کرد.

- پرده‌برداری گوگل از ایده‌ی یک پروژه‌ی هیجان‌انگیز: بعد از مدت‌ها شایعه سرانجام گوگل از یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌هاش با نام Project Glass پرده‌برداری کرد. Project Glass ایده‌ای است که شبیه به یک عینک است و با استفاده از آن در مقابل چشمان فرد استفاده کننده اطلاعاتی به صورت زنده و براساس نیاز وی ظاهر می‌شود، اطلاعاتی مانند وضعیت هوا، تنظیم قرار ملاقات، صحبت کردن با دوستان و بسیاری موارد دیگر. این پروژه بر مبانی واقعیت مجازی کار می‌کند و برخی خبرها آن را ایده‌ای دانسته‌اند که هنوز به مرحله‌ی اجرا نرسیده است و تا زمان اجرا و تولید محصول راه زیادی دارد. اگر علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر در این مورد هستید، این ویدیو را تماشا کنید تا با کارکرد دقیق این ایده‌ی هیجان‌انگیز گوگل به صورت کامل آشنا شوید.

  

لایک‌ها

- OneNote: اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که برای کارهایتان یادداشت‌برداری می‌کنید، اپلیکیشن OneNote بدرد شما می‌خورد.به کمک اپلیکیشن OneNote شما می‌توانید لیست کارهای روزانه و یا لیست خرید برای خود ایجاد کنید. علاوه بر آن می‌توانید به یادداشت‌های خود در تبلت و کامپیوتر خود نیز دسترسی داشته باشید. (دانلود نسخه اندورید- دانلود نسخه آیفون)

- SkyScanner: اپلیکیشن SkyScanner اپلیکیشنی است برای کسانی که علاقه به سفر کردن با هواپیما به کشورهای مختلف را دارند. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید در میان 500 آژانس هواپیمایی در جهان جستجو کنید و ارزان‌ترین بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید. این اپلیکیشن به 28 زبان دنیا در دسترس است. (دانلود نسخه اندورید- دانلود نسخه آیفون)

- Live Soccer Addicts: اگر از طرفداران دو آتیشه‌ی فوتبال هستید، اپلیکیشن Live Soccer Addicts به درد شما می‌خورد. شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید بازی‌های 300 لیگ فوتبال در دنیا را دنبال کنید و به ویدیوهای صحنه‌های حساس بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌های آیفون است و در صورتی که اندورید دارید، می‌توانید از اپلیکیشن Soccer Live Scores استفاده کنید که دقیقا همین کار را می‌کند با این تفاوت که ویدیو صحنه‌های مهم بازی‌ها را نمایش نمی‌دهد.

- Pure Lounge: اگر جز آن دسته از افراد هستید که به گوش دادن به رادیو علاقه دارید، اپلیکیشن Pure Lounge بدرد شما می‌خورد. به کمک این اپلیکیشن شما به 16 هزار ایستگاه رادیویی در کشورهای مختلف جهان دسترسی دارید و به راحتی می‌توانید رادیو مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کنید.

- PicPlz: اگر شما یکی از طرفداران اینستگرام باشید اما با کاهش کیفیت عکس توسط این اپلیکیشن مشکل داشته باشید، PicPlz بدرد شما می‌خورد. این اپلیکیشن دقیقا کارکردی مانند اینستگرام را دارد با این تفاوت که در زمان آپلود تصویر، کیفیت آن کاهش پیدا نمی‌کند.

 






تاریخ : دوشنبه 91/1/28 | 12:25 عصر | نویسنده : شاهی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • موز فان