سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تک کده
آنتی ویروس‌های پیشنهادی تک شو به شما: Malware Bytes و AVG
آنتی بدافزار پیشنهادی تک شو به شما: Spybot
در برنامه‌ی هفته‌ی گذشته گفتیم که برای وبگردی امن باید از مرورگری امن استفاده کنید و پیشنهاد ما به شما کروم بود. اما باید بدانید که برای وبگردی امن اول باید کامپیوتر شما امن باشد و مهمترین ابزار برای افزایش امنیت آنتی‌ویروس‌ها هستند. علاوه بر آن بسیاری از حملات سایبری از طریق بدافزارها و جاسوس‌افزارها انجام می‌شود به طوری که اطلاعات شما را از کامپیوترتان سرقت می‌کنند.مهمترین شرط یک آنتی‌ویروس خوب آن است که همواره به روز باشد تا بتواند جدیدترین ویروس‌ها را شناسایی کند. علاوه بر آن استفاده از آنتی‌ویروس قفل شکسته یا کرک شده نیز توصیه نمی‌شود زیرا در بسیاری موارد فایل‌های کرک خود حاوی بدافزار هستند!
Malware Bytes یکی از قوی‌ترین و جامع ترین آنتی‌ویروس‌هایی است که نسخه‌ی ساده‌ی آن رایگان است. (دانلود کنید...)
AVG نیز یکی از محبوب‌ترین آنتی‌ویروس‌های رایگان است که در ایران نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. (دانلود کنید...)
Spybot نیز یکی از بهترین نرم‌افزارها برای مبارزه با بدافزارهاست. مثلا اگر بدافزارهای بر روی کامپیوتر شما وجود داشته باشد، علاوه بر آنکه سرعت کامپیوترتان شدیدا کاهش پیدا می‌کند، در زمان وبگردی نیز دائما با پنجره‌های تبلیغاتی مواجه می‌شوید که به صورت خودکار باز می‌شوند. (دانلود کنید...)
علاوه بر این اگر تمایل دارید که در مورد امنیت کامپیوتر و اینترنت بیشتر بدانید، به شما توصیه می‌کنیم که در دوره‌ی «مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت» وب‌سایت درسنامه شرکت کنید. برای اینکار تنها کافی است یک ایمیل خالی به security1@darsnameh.com بزنید. برای اطلاع از دیگر دوره‌های آموزشی درسنامه نیز می‌توانید به help@darsnameh.com یک ایمیل خالی بزنید.

وب‌سایت‌های معرفی شده
این هفته در برنامه‌ی تک شو وب‌سایت‌های زیر را معرفی کردیم:
- سالم‌زی: سالم‌زی نشریه‌ای اینترنتی است که در آن می‌توانید مقالات آموزشی زیادی در مورد سلامتی، زیبایی و بهداشت پیدا کنید.
- سلامتیران: سلامتیران وب‌سایتی است که در آن می‌توانید اخبار مربوط به سلامتی و پزشکی را بخوانید.
- پزشکی: پزشکی وب‌سایتی است که در آن ترکیبی از خبر و پزشکی را می‌توانید مشاهده کنید.
- Med Apple: مد اپل یا سیب پزشکی وب‌سایتی است که به شما اپلیکیشن‌های موبایلی پزشکی را معرفی می‌کند و وبلاگ‌های فارسی که در مورد تندرستی و پزشکی فعالیت می‌کنند را نیز لیست کرده است.






تاریخ : سه شنبه 90/11/4 | 7:21 عصر | نویسنده : شاهی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • موز فان